Horizont Erdútky

Dátum/čas: 11.03.2017 (sobota) – 8:00     Miesto konania: Oravská Lesná

Sledujete archívny záznam prechodu, ktorý sa konal v minulosti.
Ak je k dispozícii novší záznam, kliknite nižšie:
  • Žiadne očakávané udalosti na tomto mieste

Obecný úrad Oravská Lesná a Turistický oddiel Paráč Oravská Lesná a pozývajú všetkých priaznivcov bežeckého lyžovania a turistiky na 13. ročník prechodu Horizont Erdútky.

Pozor – nová trasa!!!
Žiadame účastníkov, aby sledovali značenie a nepodceňovali výstrahy
(cca 13-ty kilometer)

bežky 23 km – červené šípky, červeno-biela stuha
pešo – 12 km – modré šípky, červeno-biela stuha
2x občerstvenie na trati (3 a 7,5 kilometer)

TRASA bežky: Kultúrny dom – smer Bučina (žltá turistická značka) – ku lanovke – dolná stanica (občerstvovačka) – lanovkou na hornú stanicu – doprava ku Trojici cez kopec na cestu na Demänovú (2. občerstvovačka) – sedlo Demänová – Talapkov Beskyd – Podúšust – žltá turistická značka na dolnú stanicu lanovky – lanovkou na hornú stanicu – nasleduje začiatok v protismere Bučina – Kultúrny dom.

TRASA pešia: Kultúrny dom – smer Bučina (žltá turistická značka) – ku lanovke dolná stanica (občerstvovačka) – cestou ku úvraťovej železničke – ďalej pokračovať cestou na Demänovú (križovatka s červenou turistickou značkou – doprava – 2. občerstvovačka, späť na križovatku s červenou, pokračovať ďalej okolo školy v prírode – družstva – hlavnou cestou chodníkom do centra. resp. pokračovať ďalej po červenej turistickej značke na hornú stanicu lanovky (pri kaplnke) a následne do centra

• Dátum konania: sobota, 11.3.2017 v Oravskej Lesnej
  • Prezentácia: 8:00 – 10:00 v kultúrnom dome
  • Lyžiarska trasa cca 25 km
  • Pešia trasa cca 15 km
  • 2x občerstvenie na trati, 1x pohostenie v cieli
  • Mapa a popis trasy pri prezentácii

Fotogalérie a reportáže:

Tento príspevok bol vložený Rado. Určite trvalý odkaz ako záložku. 20 789 zobrazení.

3 názory na “Horizont Erdútky

1. Snehove podmienky v Oravskej Lesnej nesklamali. Bola to super akcia, zaujimava trat a mnozstvo obcerstvenia. Bohuzial sa mi podarilo po ceste stratit slnecne okuliare aj s puzdrom . Chcem sa touto cestou opytat ci ich nahodou niekto nenasiel ? Okuliare boli cele cierne v modrom obale . Dakujem za pripadne informacie .

2. Fantázia!
    Nová trasa sa mi páčila viac, ako stará.Všetká česť slečne a pánovi za vytyčenie trate. Na občerstvovačkách milí a príjemní ľudia. Krajší záver sezóny som si ani nevedel predstaviť. Ďakujem Milan z PN

3. Dostávame otázky ako to vyzerá v Lesnej – podľa posledných informácií budú organizátori upravovať trasu prechodu tak, aby sa dalo ísť po snehu, pretože aj tam sa sneh tento týždeň roztápal. Dnes ráno na Orave padá mokrý sneh, čo snáď pomôže stabilizovať podmienky. V priebehu piatka budú organizátori kontrolovať a značiť trať, a aktuálne informácie Vám prinesieme v tradičnom piatkovom prehľade najneskôr dnes večer.

Pre predstavu o aktuálnom počasí pridávam odkaz na webovú kameru v lyžiarskom stredisku Orava Snow (pri údolnej stanici sedačkovej lanovky).